söndag 9 september 2012

Ett julkort...

Här är ett julkort med en ny favoritstämpel! Direkt när jag såg den kände jag en julig känsla (visst ser det ut som små pepparkakor som hon håller i) komma smygande, och klickade snabbt som attan hem den från www.scraplagret.se
De hade ju en väldig rabatt, och det är ju alltid välkommet.
Tittar man på bilderna ser man att motiven är lite olika, jag klippte nämligen isär stämpeln. Jag hade ju tänkt använda den mest nu till jul och då tyckte jag att saxen och boken inte riktigt passade in. Så det blev en förebild, innan jag kom på detta, och en ny, som ska bli ett likadant kort, typ.
Det blir ju aldrig likadant, men...

Nu kom min sambo in och kilade vad jag gjorde. Och han är så snäll han. (läs inte) "måste man packa dem i sånadär påsar? Är inte det dyrt?" "nja, inte värst. Jag tycker att det blir finare. Mamma ska ju ta med nära till hennes jobb, kanske om nån vill köpa..." "Snacka om förlustaffär. De kanske betalar 5-10 kr för ett kort och här sitter du och lägger ner tid och pengar, helt i onödan."
Jahapp, han kan verkligen sänka en. :(
Jag vet att jag inte gör de allra finaste och mest avancerade korten, men mer än en 5-10 kr kanske man kan få? Eller?

3 kommentarer:

  1. Jättefint kort Som du kommer att få mer än 10 kr för

    Inte snällt sagt av sambon

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Kortet ditt er nydelig og definitivt verdt mer enn 10 kroner!!
    Herlig motiv og så vakkert med de små pepperkakehjertene på siden!
    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)
    Ha en fin uke
    Masse klemmer fra Jill

    SvaraRadera
  3. så himla gulligt med de små hjärtan, något jag ska minnas.

    SvaraRadera