lördag 20 april 2013

En liten present...

Till mamma. Det börjar ju närma sig mors dag, eller ja, det är lite mer än en månad kvar men då maj vanligtvis ät en hektiskt månad (för mig iaf) tyckte jag att det var dags för att börja tänka på mors dag nu. Detta lilla nyckelknipps-smycke är nåt jag vet kommer passa min mamma. Jag brukar ha svårt att komma på riktigt bra presenter till mamma, det är svårt att ge nåt till nån som har allt. Den var lätt att knåpa ihop, och jag hoppas att jag får nåt liknande av mina barn.:)
Mamma-ringen kommer från Rox, likasom det gammelrosa sidenbandet. Lilla hjärtat, splittringen, jumpringen och klolåset kommer från en liten låda med smyckestillbehör som jag samlat ihop från många olika ställen.
Bildkvaliten är inte den bästa, fotar som vanligt med mobilen.

2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar de där ringarna med text från ROX, och alldeles speciellt den här med MAMMA. Så himla användbar!

    Tjusiga fjärilskort här nedan också *pekar*

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Hahhahha, klart det är Stafflikort det heter!?
    Hade helt tomt i skallen när jag försökte hitta rätt ord! Tack snälla för hjälpen! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera